Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het verhaal van sloopkogel klopt wel, als de lagedrukleiding bevriest kan dit duiden op een te lage vulgraad of een verstopping in het systeem als de* vulgraad voldoende is. Dat heeft te maken met de druk in de verdamper, verdamptemperatuur van het koudemiddel, en de zuigdruk van de compressor.Een systeem waarvan de vulgraad te laag is daarvan zakt ook de druk in het systeem, de verdamptemperatuur van het koudemiddel bepaalt ook gelijk de laagste temperatuur bij die druk wat in de verdamper heerst.Bij een druk van 2 bar in de verdamper vertegenwoordigt het koudemiddel een verdampingstemperatuur van +1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...