plasmadesign Geplaatst 5 Augustus, 2010 Geplaatst 5 Augustus, 2010 (aangepast) Hallo beste Kia rijders, Ik ben een nieuw lid. Woon in Cuijk en sta op het punt binnenkort een nieuwe Kia Sportage X-clusive te kopen. Kleur zwart met veel chroom. Momenteel rijd ik een ander merk en heb geen ervaring met Kia. Volg de nieuwe Sportage al heel lang en bezit zeer veel foto's. Ik hoop straaks regelmatig met jullie te kunnen meedoen in het forum. Het lijkt mij leuk jullie te kunnen spreken. Laat eens wat horen als je nieuws hebt. Weet iemand wat de huidige levertijden zijn? Tot schrijvens! 5 Augustus, 2010 aangepast door plasmadesign fout tekst en foto Quote
Vrieswijk Geplaatst 7 Augustus, 2010 Geplaatst 7 Augustus, 2010 Van harte gefeliciteerd hoor met deze mooie auto. De levertijd weet ik niet, maar dat zal de dealer je toch moeten aangeven. De door ons bestelde Sorento duurt 4-5 maanden. Quote
kogerbouw Geplaatst 8 Augustus, 2010 Geplaatst 8 Augustus, 2010 Hallo beste Kia rijders,Ik ben een nieuw lid. Woon in Cuijk en sta op het punt binnenkort een nieuwe Kia Sportage X-clusive te kopen. Kleur zwart met veel chroom. Momenteel rijd ik een ander merk en heb geen ervaring met Kia. Volg de nieuwe Sportage al heel lang en bezit zeer veel foto's. Ik hoop straaks regelmatig met jullie te kunnen meedoen in het forum. Het lijkt mij leuk jullie te kunnen spreken. Laat eens wat horen als je nieuws hebt. Weet iemand wat de huidige levertijden zijn? Tot schrijvens! Van harte gefeliciteerd met je aankoop ik zelf heb er ook een besteld de X-ecutive Plus Pack First Edit de levertijd zou +/- 5 maanden duren maar kreeg gisteren te horen dat hij over 2 weken binnen is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.