Jump to content

Nieuw lid

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Via deze weg wil ik mij graag aan jullie voorstellen als nieuw lid. Vorige week heb ik een nieuwe Sportage X-ecutive plus pack besteld. Momenteel rijd ik in een zwarte Nissan Qashqai en ben ik zeer tevreden over deze auto. Ik heb deze auto nieuw gekocht is hij is nu iets meer dan 2,5 jaar oud. De auto was zeker nog niet aan vervanging toe. Maar ja dan wordt je uitgenodigd voor een preview voor de Sportage en maak de "fout" om daar naartoe te gaan. En dan ben je verkocht! Omdat we een paar dagen later op vakantie gingen besloten we pas na de vakantie er echt werk van te maken. Het was dus wel even slikken toen we na de vakantie de aangepaste prijs zagen staan. Even kijken of de dealer dit bedrag ergens in kon compenseren en ik moet zeggen dat is redelijk gelukt. Heb er ook nog voordelig winterbanden met velgen uit kunnen slepen. We hebben getwijfeld over de kleur, zwart of wit. We hebben een proefrit gemaakt in een witte, zag er goed uit. Een week later kwamen we bij de dealer en daar stond een zwarte. Toen wisten we het, het wordt een zwarte! Onze tweede auto is een witte Aygo dus blijven we op deze manier zwart/wit rijden. Nu is het wachten tot de auto geleverd wordt. De dealer mikt op medio oktober, we zullen wel zien. Tot die tijd kan ik me vergapen aan jullie foto's, er staan een paar mooie bij!

Ik hoop op veel forumplezier. Don Geffeh zegt latex en hopelijk tot snel.

Edited by Don Geffeh