trucker Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 afstandsbediening van mijn kia rio 1.5 bouwjaar 2004 werkt het ene moment wel en het andere niet batterij al vervangen vergrendeling met sleutel werkt goed iemand een idee???? bvd wietse Quote
Smart Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 afstandsbediening van mijn kia rio 1.5 bouwjaar 2004 werkt het ene moment wel en het andere niet batterij al vervangen vergrendeling met sleutel werkt goed iemand een idee???? bvd wietse Staat de auto toevallig niet in de buurt van een sterke (KPN)zender of hoogspanningsmast? Deze kunnen namelijk de frequentie storen van de afstandbediening. Quote
trucker Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 Staat de auto toevallig niet in de buurt van een sterke (KPN)zender of hoogspanningsmast? Deze kunnen namelijk de frequentie storen van de afstandbediening. Plaats waar de auto staat maakt niet uit wietse Quote
HobbyRobby Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Misschien is er een microswitch in de sleutel aan zijn eind. Doen beide knoppen het niet meer? (Open en dicht) Quote
trucker Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 Misschien is er een microswitch in de sleutel aan zijn eind. Doen beide knoppen het niet meer? (Open en dicht) beide knoppen doen het af en toe wel en dan weer niet wietse Quote
Rio-man Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Ik had dit ook met mijn Clarus-sleutel. Controleer of het batterijtje er echt goed inzit en dat hij goed contact maakt. Haal evt stof ook even weg. Bij mij heeft het geholpen. De sleutel werkte weer als nieuw! Quote
trucker Posted September 13, 2010 Author Posted September 13, 2010 Ik had dit ook met mijn Clarus-sleutel. Controleer of het batterijtje er echt goed inzit en dat hij goed contact maakt. Haal evt stof ook even weg. Bij mij heeft het geholpen. De sleutel werkte weer als nieuw! batterij zit goed alles schoon gemaakt maar helpt niets Quote
16_v Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 ik denk dat je zender van je sleutel aan ze eind zit gebeurt wel eens bij de rio sleutels Quote
HobbyRobby Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Heb je ook een reservesleutel met AB? Zo ja, doet die het wel goed? Dan vermoed ik toch dat de switches aan hun eind zijn. Die zijn door een goeie electro-knutselaar wel te vervangen. Quote
16_v Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 de reserve sleutel is meestal een normale sleutel zonder bediening. Quote
HobbyRobby Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Ok. Bij de Cee'd zitten wel twee sleutels met ab, vandaar... Quote
trucker Posted September 20, 2010 Author Posted September 20, 2010 Ok. Bij de Cee'd zitten wel twee sleutels met ab, vandaar... nee de reserve sleutel heeft geen ab zijn deze ab tevervangen of moet je dan de hele centrale vergrendeling vervangen ? zo ja waar zit dan de module ? wietse Quote
Recommended Posts