Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

afstandsbediening

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

afstandsbediening van mijn kia rio 1.5 bouwjaar 2004 werkt het ene moment wel en het andere niet

batterij al vervangen

vergrendeling met sleutel werkt goed

iemand een idee????

bvd wietse

Geplaatst
afstandsbediening van mijn kia rio 1.5 bouwjaar 2004 werkt het ene moment wel en het andere niet

batterij al vervangen

vergrendeling met sleutel werkt goed

iemand een idee????

bvd wietse

Staat de auto toevallig niet in de buurt van een sterke (KPN)zender of hoogspanningsmast? Deze kunnen namelijk de frequentie storen van de afstandbediening.

Geplaatst
Staat de auto toevallig niet in de buurt van een sterke (KPN)zender of hoogspanningsmast? Deze kunnen namelijk de frequentie storen van de afstandbediening.

Plaats waar de auto staat maakt niet uit

wietse

Geplaatst

Misschien is er een microswitch in de sleutel aan zijn eind. Doen beide knoppen het niet meer? (Open en dicht)

• 2 weken later...
Geplaatst
Misschien is er een microswitch in de sleutel aan zijn eind. Doen beide knoppen het niet meer? (Open en dicht)

beide knoppen doen het af en toe wel en dan weer niet

wietse

Geplaatst

Ik had dit ook met mijn Clarus-sleutel. Controleer of het batterijtje er echt goed inzit en dat hij goed contact maakt. Haal evt stof ook even weg. Bij mij heeft het geholpen. De sleutel werkte weer als nieuw!

Geplaatst
Ik had dit ook met mijn Clarus-sleutel. Controleer of het batterijtje er echt goed inzit en dat hij goed contact maakt. Haal evt stof ook even weg. Bij mij heeft het geholpen. De sleutel werkte weer als nieuw!

batterij zit goed alles schoon gemaakt maar helpt niets

Geplaatst

Heb je ook een reservesleutel met AB? Zo ja, doet die het wel goed? Dan vermoed ik toch dat de switches aan hun eind zijn. Die zijn door een goeie electro-knutselaar wel te vervangen.

Geplaatst
Ok. Bij de Cee'd zitten wel twee sleutels met ab, vandaar...

nee de reserve sleutel heeft geen ab

zijn deze ab tevervangen of moet je dan de hele centrale vergrendeling vervangen ? zo ja waar zit dan de module ?

wietse

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...