Ga naar inhoud

centrale deurvergrendeling


jaapensandra

Aanbevolen Berichten

wie kan mij iets vertellen over de deurvergrendeling, als ik de auto open maak gaan alle deuren open, maar als ik de auto af wil sluiten dan sluit alleen de deur waar ik de sleutel in stop, volgens het instructie boekje zou het zekering nummer 14 onder de moterkap moeten zijn , maar die is nog heel, heeft iemand een tip voor mij?

groetjes jaap en sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de Shuma II werkte het alleen vanaf de bestuurdersdeur.

Vanaf de passagiersdeur opende of sloot je alleen die deur.

Is het alleen bij het sluiten en bediend vanaf de bestuurderskant ?

Mogelijk een defecte motor of een los draadje ?

Ik zou eens achter de deurbekleding kijken.

volgens mij heb ik nog de shuma I en de auto kan van beide kanten worden opengemaakt maar niet op slot, althans dit dacht ik vanmorgen bleek de centrale het weer te doen, maar bedankt voor de tip want wellicht is er een draadje los, dank je wel en ik zal er zeker naar gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...
volgens mij heb ik nog de shuma I en de auto kan van beide kanten worden opengemaakt maar niet op slot, althans dit dacht ik vanmorgen bleek de centrale het weer te doen, maar bedankt voor de tip want wellicht is er een draadje los, dank je wel en ik zal er zeker naar gaan kijken.

ik heb dit probleem gehad met mijn retona blijkt dat de kabeltros iets te lang is vanaf de zekeringkast naar de deurbediening de draden knikken te vaak en er ontstaat een kabelbreuk dit is een simpele reparatie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 8 maanden later...

wie kan mij iets vertellen over de deurvergrendeling, als ik de auto open maak gaan alle deuren open, maar als ik de auto af wil sluiten dan sluit alleen de deur waar ik de sleutel in stop, volgens het instructie boekje zou het zekering nummer 14 onder de moterkap moeten zijn , maar die is nog heel, heeft iemand een tip voor mij?

groetjes jaap en sandra

Hoi ik denk dat je in de auto moet kijken naar zekering no 14 daar zit er namelijk ook eentje

Gr P B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...