simsek04 Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Het valt me op dat de sportage op snelweg, toch aardig wat geluid produceert als je rond 140 km/uur rijdt. Het is me ook opgevallen dat onder motorkap geen geluidisolatie aanwezig is? BIj veel auto's is dat namelijk wel het geval! Is dit bij iedereen zo en weet iemand of dat toevallig te verkrijgen is?? Quote
LiuWei Posted July 1, 2006 Posted July 1, 2006 Ik vind het ook allemaal maar een hoop lawaai. Zie ook: http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=430&highlight= Geen enkele demping binnenkant motor. Quote
Administrators Jheroen Posted July 2, 2006 Administrators Posted July 2, 2006 Nou, ik moet zeggen dat mijn Sportage eigenlijk geen noemenswaardig motorgeluid produceerd. W?l heb ik wat windgeluid bij het linker voorportier maar hij gaat woensdag voor z'n eerste beurtje en dan kijken ze er even naar. Quote
HV Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Het valt me op dat de sportage op snelweg, toch aardig wat geluid produceert als je rond 140 km/uur rijdt. Het is me ook opgevallen dat onder motorkap geen geluidisolatie aanwezig is? BIj veel auto's is dat namelijk wel het geval!Is dit bij iedereen zo en weet iemand of dat toevallig te verkrijgen is?? Yep, alleen helaas niet leverbaar in NL. Zodra ze wel gaan leveren, .... dan zal ik het op de forum zetten. http://www.maxdax.com/index.php?s=auto&p=kia_sportage ff naar beneden scrollen.... trouwens wel meer leuke dingen. Hans Quote
Rio-man Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Uiteraard verkopen ze dit bij een beetje Gamma of Praxis ook. Zelf even op maat maken en klaar. Quote
roland1 Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Hallo Kunnen wij niet eens kijken hoeveel belangstelling er hier is voor deze bonnet isolator, importeren we er toch zelf wat van die dingen Groeten Roland Quote
Rio-man Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Uiteraard verkopen ze dit bij een beetje Gamma of Praxis ook. Zelf even op maat maken en klaar. Quote
roland1 Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Hallo hoe heb jij dit gedaan dan, en heb je foto,s ? Groeten Roland Quote
Rio-man Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Ik heb het zelf niet gebruikt, maar ik weet van een aantal Land Rover rijders dat zij dit gebruiken om het geluid van huin Land Rover oldtimer enigsinds te reduceren, en dat het werkt. Foto's zal ik even voor je opzoeken Quote
Recommended Posts