Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het valt me op dat de sportage op snelweg, toch aardig wat geluid produceert als je rond 140 km/uur rijdt. Het is me ook opgevallen dat onder motorkap geen geluidisolatie aanwezig is? BIj veel auto's is dat namelijk wel het geval!

Is dit bij iedereen zo en weet iemand of dat toevallig te verkrijgen is??

• Administrators
Posted

Nou, ik moet zeggen dat mijn Sportage eigenlijk geen noemenswaardig motorgeluid produceerd. W?l heb ik wat windgeluid bij het linker voorportier maar hij gaat woensdag voor z'n eerste beurtje en dan kijken ze er even naar.

• 3 months later...
Posted
Het valt me op dat de sportage op snelweg, toch aardig wat geluid produceert als je rond 140 km/uur rijdt. Het is me ook opgevallen dat onder motorkap geen geluidisolatie aanwezig is? BIj veel auto's is dat namelijk wel het geval!

Is dit bij iedereen zo en weet iemand of dat toevallig te verkrijgen is??

Yep, alleen helaas niet leverbaar in NL.

Zodra ze wel gaan leveren, .... dan zal ik het op de forum zetten.

http://www.maxdax.com/index.php?s=auto&p=kia_sportage

ff naar beneden scrollen.... trouwens wel meer leuke dingen.

Hans

Posted

Uiteraard verkopen ze dit bij een beetje Gamma of Praxis ook. Zelf even op maat maken en klaar.

• 1 month later...
Posted

Hallo Kunnen wij niet eens kijken hoeveel belangstelling er hier is voor deze bonnet isolator, importeren we er toch zelf wat van die dingen :?:

Groeten Roland

Posted
Uiteraard verkopen ze dit bij een beetje Gamma of Praxis ook. Zelf even op maat maken en klaar.
Posted

Ik heb het zelf niet gebruikt, maar ik weet van een aantal Land Rover rijders dat zij dit gebruiken om het geluid van huin Land Rover oldtimer enigsinds te reduceren, en dat het werkt.

Foto's zal ik even voor je opzoeken