HobbyRobby Geplaatst 17 September, 2010 Geplaatst 17 September, 2010 Ik was al een poosje actief op dit forum, maar sinds vanochtend pas KIA-bestuurder! Zojuist mijn KIA Cee'd Sporty Wagon Se7en Business mogen ophalen, kleur Machine Silver (voorraadmodel, dus ik kon niet meer uitkiezen ) Piston Gray vond ik zelf eigenlijk mooier.... maar dat vonden velen voor mij blijkbaar ook, dus Machine Silver was blijven staan ) Ik woon in de buurt van Drachten, maar cross regelmatig Noord- en Oost Nederland door, dus ook in de buurt van Hengelo/Almelo kun je me vanaf nu regelmatig spotten met kenteken **-NHZ-* De eerste 'teleurstelling' al te verwerken gehad: de bluetooth carkit kan niet SMS'en (en zo hield ik altijd mijn kilometers bij) maar dat overleef ik wel. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 18 September, 2010 Geplaatst 18 September, 2010 Succes met je nieuwe KIA. Gisteren hebben we de nieuwe Picanto van m'n vrouw bij de dealer gehaald en wij hebben ook **-NHZ-* als kenteken. Quote
HobbyRobby Geplaatst 18 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2010 Zo'n gele knalt er wel uit! Jammer dat ze de Sporty Wagon alleen in brave kleuren leveren (of wit, volgens een van de forumleden de ideale grondverf om zelf een kleur te geven) Mijn zus heeft ook een nieuwe Picanto (een rode) en ik vind dat toch best een lekker autootje! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.