Jump to content

vastlopen scherm van navigatie door mobiel

marbe2220

Recommended Posts

heeft iemand problemen gehad doordat ze met mobiel via bluetooth verbinding het scherm vast slaat. je kom er niet meer uit ook niet na uitzetten auto.Ik heb vandaag een nieuwe nokia e52 gekregen van mijn werkgever.dit omdat mijn vorige ook niet goed werkte.een collega heeft er precies hetzelfde nokia type.Deze tel werkte goed op mijn carkit en zette ook het adresboek erin.Nu heb ik het met die van mij geprobeerd maar na de koppeling slaat de hele carkit vast.Lijk me toch niet dat er onderling de mobiel van zelfde merk en type verschillen zijn.Ik heb de sportage van 2010 met vaste tel/nav

• 4 weeks later...

Vandaag navigatie vastgelopen gebruikte niks anders als radio maar liep vast geen beweging meer in te krijgen naar de auto te hebben uitgeschakeld naar een tijdje weer opgestart iemand dit al meegemaakt vind het erg jammer dit koop zeker nooit meer fabriek af navigatie problemen al om met het systeem bleutooth die niet werkt.

Het niet melden van verkoper dat het systeem niet nederlands wasbij verkoop verouderde kaart in systeem enzvoort.

Verders lekkere auto :-D maar dit valt me echt tegen van kia om zoveel systemen te verkopen en de problemen maar vooruit te schuiven.

greetz Ray