luitzen Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Hallo, ik heb helaas geen originele matten in de Sportage, kun je die bij de dealer krijgen of kun je de gok wagen op marktplaats, ze moeten wel passen in de nokjes..... Quote
plasmadesign Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hallo, ik heb helaas geen originele matten in de Sportage, kun je die bij de dealer krijgen of kun je de gok wagen op marktplaats, ze moeten wel passen in de nokjes..... Hoi, In de aflevering van de Kiaprijs is een Afleverpakket opgenomen, waar bijv. een lampenset, gevarendriehoek, ehbo-set, 2 veiligheidsvestjes en ook een set matten deel vanuit maken. Hier betaal je voor bij aflevring. Groet, Theo W. Peters, Cuijk Quote
luitzen Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 Ik heb een 2e handsje gekocht dus dat pakket zal daar wel niet bij zitten..... Maar toch bedankt voor de reactie! Quote
Recommended Posts