geertjandekker Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Een vraagje over de bluetooth functionaliteit van het Comfort Pack. Volgens de handleiding kan je maximaal 5 bluetooth apparaten koppelen. Is het mogelijk om hierbij twee telefoons aan te sluiten? Dat is mij niet gelukt. De radio ziet alleen de laatste telefoon, die ik ge'paired' heb. De andere moet ik dan handmatig weer opnieuw koppelen, waarna de eerste het niet meer doet. Quote
tonisaez Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 in het algemeen er is geen enkele bluetooth aparaat die meer dan een verbinding tegelijk kan hebben, dus in de venga ook niet. Quote
antonief Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Je kunt wel 2 telefoons (max. 5) in de Venga koppelen, maar er maar Quote
geertjandekker Geplaatst 28 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2010 Je kunt wel 2 telefoons (max. 5) in de Venga koppelen, maar er maar Quote
Venga1 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Dat doet de Venga dus precies niet. Ik heb twee telefoons, Quote
Rob D Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Hoe kan het dat als je nadat je bijvoorbeeld een iPhone hebt gebruikt en de volgende bestuurder bijvoorbeeld een Nokia heeft, dat er dan geen automatische koppeling met die nokia wordt gemaakt? Beide staan ingesteld in de bluetoothradio als automatisch. Ook is de iPhone op dat moment niet eens binnen een straal van 10 meter van de auto. Quote
Venga1 Geplaatst 29 September, 2010 Geplaatst 29 September, 2010 Hoe kan het dat als je nadat je bijvoorbeeld een iPhone hebt gebruikt en de volgende bestuurder bijvoorbeeld een Nokia heeft, dat er dan geen automatische koppeling met die nokia wordt gemaakt?Beide staan ingesteld in de bluetoothradio als automatisch. Ook is de iPhone op dat moment niet eens binnen een straal van 10 meter van de auto. . Volgens mij komt dit omdat je alleen de laatste telefoon kan connecten Die staat in je "geheugen"van je Venga Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.