Hendrik Jan Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 ik ben aan het wachten op onze kia sportage adventure v6 besteld 2 maanden geleden de kleur die wij besteld hebben is jade groen. wij hebben besloten om er een gas instalatie in te leggen. mijn vraag is wat gebruikt deze auto gemiddeld op benziene en op gas Quote
xHansx Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 Ga bij een V6 uit van gemiddeld verbruik van 1 ltr op 7 km. Een auto op LPG gebruikt gemiddeld 15% meer brandstof. Dus ik denk dat bij een normaal weggedrag met rijkswegen en stadsverkeer een verbruik van 1 liter op 6 km haaldbaar moet zijn. Hans (een tevreden gasrijder) Quote
Hendrik Jan Posted August 7, 2006 Author Posted August 7, 2006 beste Hans als ik het goed begrijp ben jij ook gas gebruiker, mijn vraag aan jou is wat voor een tank heb jij in jou auto,er kan namelijk ook een van 83 liter in, maar dan moet de afdekplaat ongeveer 7 cm omhoog gebracht worden,als men een tank van 55 liter pakt moet men dit dan ook doen? ik ben nog aan het wachten op de kia dealer, hoe het zit met de garantie als je een 83 liter tank neemt. gr van Hendrik Jan Quote
xHansx Posted August 8, 2006 Posted August 8, 2006 een 55 ltr tank past, zonder dat de dekplaat omhoog moet worden gebracht. 55 liter geeft bij mij slechts een actieradius van 350 km en met een V6 denk ik slechts 300 km. Via gasfx en de KIA dealer voor 2399,- met 3 jaar KIA garantie; zie mijn andere mailings, Hans Quote
Recommended Posts