Davidsgulden Geplaatst 15 Oktober, 2010 Geplaatst 15 Oktober, 2010 Mijn Venga 1,6 CVVT automaat is uitgerust met bandenspannings sensors. Handig ? ik weet het niet, hangt een beetje af van hoe gevoelig / exact ze zijn. Nog nooit iets anders van gemerkt dan de lampjes op het dashboard. Overweeg nu om winterbanden - met nieuwe velgen aan te schaffen. Moeten de sensors nu ook op de nieuwe wielen overgezet worden (heb geen idee waar die zitten ) of kun je gewoon met de nieuwe wielen zonder sensors gaan rijden , zonder dat je een alarmering krijgt op je dahboard ? Wie heeft hier info over of ervaring mee, en advies ? Quote
lucsandy Geplaatst 15 Oktober, 2010 Geplaatst 15 Oktober, 2010 volgens mij kan je gewoon andere wielen met winterbanden monteren. Ik dacht dat de bandenwaarschuwing via het ABS gemeten wordt Quote
scorpioshuma Geplaatst 15 Oktober, 2010 Geplaatst 15 Oktober, 2010 Hier is eerder al eens iets over geweest: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3382 Ik hoop dat een vd monteurs hier iets over zou kunnen zeggen. Of onze grote aanwinst van de laatste tijd: Flierefluiter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.