der Rudi Geplaatst 16 Oktober, 2010 Geplaatst 16 Oktober, 2010 (aangepast) Ik heb een blackberry 9000; pairing ging goed; alles lijkt OK; maar ineens na een week meldt het systeem 'koppeling mislukt'; vervolgens weer opnieuw geinstalleerd; alles gaat goed en dan na een week ineens weer dezelfde melding ('koppeling mislukt'). Hebben anderen daar ook last van. Ik rijd sinds een paar weken een 'executive' zonder navigatie maar wel met bluetooth. Is voor dit probleem misschien ook een update? 16 Oktober, 2010 aangepast door der Rudi Quote
jamske Geplaatst 16 Oktober, 2010 Geplaatst 16 Oktober, 2010 Ik heb een blackberry 9000; pairing ging goed; alles lijkt OK; maar ineens na een week meldt het systeem 'koppeling mislukt'; vervolgens weer opnieuw geinstalleerd; alles gaat goed en dan na een week ineens weer dezelfde melding ('koppeling mislukt').Hebben anderen daar ook last van. Ik rijd sinds een paar weken een 'executive' zonder navigatie maar wel met bluetooth. Is voor dit probleem misschien ook een update? mijn wagen vind mijn telefoon ook bijna nietmeer soms wel maar meestal nietmeer. heb hem eens verwijdert uit mijn wagen zijn geheugen en terug ingesteld het was terug even goed maar van korte duur. ik ga het eens vragen aan mijn dealer als ik hem binnen doe voor de check up. Quote
bowie97 Geplaatst 16 Oktober, 2010 Geplaatst 16 Oktober, 2010 (aangepast) Misschien help dit. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5557 I 16 Oktober, 2010 aangepast door bowie97 Quote
der Rudi Geplaatst 3 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 November, 2010 Morgen gaat hij naar de dealer voor een paar kleine dingen. Toen ik dit probleem aan hem voorlegde vertelde hij me dat hij het wel eerder had gehoord. Ze zouden de softwareversie nakijken. Overigens is het sindsdien (paar weken geleden) nog maar 1x gebeurd ............. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.