Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bluetooth pairing na een week weg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik heb een blackberry 9000; pairing ging goed; alles lijkt OK; maar ineens na een week meldt het systeem 'koppeling mislukt'; vervolgens weer opnieuw geinstalleerd; alles gaat goed en dan na een week ineens weer dezelfde melding ('koppeling mislukt').

Hebben anderen daar ook last van.

Ik rijd sinds een paar weken een 'executive' zonder navigatie maar wel met bluetooth.

Is voor dit probleem misschien ook een update?

aangepast door der Rudi
Geplaatst
Ik heb een blackberry 9000; pairing ging goed; alles lijkt OK; maar ineens na een week meldt het systeem 'koppeling mislukt'; vervolgens weer opnieuw geinstalleerd; alles gaat goed en dan na een week ineens weer dezelfde melding ('koppeling mislukt').

Hebben anderen daar ook last van.

Ik rijd sinds een paar weken een 'executive' zonder navigatie maar wel met bluetooth.

Is voor dit probleem misschien ook een update?

mijn wagen vind mijn telefoon ook bijna nietmeer soms wel maar meestal nietmeer.

heb hem eens verwijdert uit mijn wagen zijn geheugen en terug ingesteld het was terug even goed maar van korte duur.

ik ga het eens vragen aan mijn dealer als ik hem binnen doe voor de check up.

• 3 weken later...
Geplaatst

Morgen gaat hij naar de dealer voor een paar kleine dingen. Toen ik dit probleem aan hem voorlegde vertelde hij me dat hij het wel eerder had gehoord. Ze zouden de softwareversie nakijken.

Overigens is het sindsdien (paar weken geleden) nog maar 1x gebeurd .............

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...