Mijnauto Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 (aangepast) Even voorstellen: Mijn naam is Hans. Vanaf ~1967 tot september 2010 auto's van de zaak gehad. Daarvoor een eigen auto bereden (Citroen 2CV van ƒ275 ). Dit is dus m'n 2e eigen auto. Ik moet hem tenminste nu zelf betalen... M'n laatste zakelijke auto in maart 2010 aangeschaft (Peugeot 5008 Blue Lease met echt alles d'r op en d'r an). Nu in de gelukkige omstandigheden ineens met vervroegd pensioen te kunnen gaan en toch een lekkere en ruime auto willen blijven berijden. Een vriend tipte me en sinds 1 oktober heb ik 'm. Een Sirius Silver Metallic complete 2.0 X-CLUSIVE. Afneembare trekhaak en een uitstekende/aan te bevelen Thule 916 voor electrische fietsen er nog bij gedaan. Ik rijd er nu bijna 3 weken mee en ben er erg mee tevreden. En dat, terwijl ik toch meer dan 40 jaar een verwende auto van de zaak berijder ben geweest. Wel een paar problemen: Stuurbekrachtiging bij hoge snelheid (de auto zwalkt wat) en het vergeten te sluiten van el. dak en/of el. ramen (deze sluiten niet bij gebruik van de smart key-> terug de auto weer in->motor weer starten->dak en ramen alsnog electrisch sluiten ->motor uit->wederom uitstappen en deuren sluiten). Zal m'n garage maar eens vragen what to do. Lijkt me een kwestie van software in de Sportage aanpassen. 21 Oktober, 2010 aangepast door Mijnauto Quote
Jantje.2 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Voor het stuur kunnen ze in ieder geval een instelling/software update doen. Dan heb je alvast 1 probleem minder. En het andere, misschien een kapotte zekering ofzo? Veel plezier met de auto en we willen natuurlijk graag foto's zien! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.