Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Automatten

Enkele weken geleden hebben wij een gesprek gehad met Kia Motors Nederland B.V.

Wij hebben aangegeven dat veel forumleden ontevreden zijn over de kwaliteit van de geleverde matten.

Recent hebben we een reactie mogen ontvangen. Kia Motors Nederland zal haar dealers over deze tekst op het forum informeren.

Kia hanteert uitgebreide garantievoorwaarden. Tot 2010 waren er tussen de modellen verschillen (3,5 en 7 jaar met andere voorwaarden), vanaf januari 2010 heeft elke Kia 7 jaar garantie met dezelfde voorwaarden. Deze voorwaarden worden uitgebreid toegelicht in de documentatie van de auto. Het is dan ook van belang steeds die bepalingen erbij te halen en van daaruit beroep te doen op garantie en niet uit teksten van websites zoals dit forum. Vandaag gaan we in op de matten.

Hierbij de verklaring van Kia Motors Nederland:

Om een beroep te doen op garantie dient de Kia rijder altijd te refereren aan de offici

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Ik doe de anderen tekort als ik alleen bedankt zou zeggen!:yes:

• 8 maanden later...
Geplaatst

Was vandaag bij de dealer voor fittest en gaf aan dat me mat versleten was na 16 maanden. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe mattenset.

Dat vind ik wel een goede service.

• Like 1
Geplaatst

Zeer positief. Mogen we de dealernaam ook weten voor de wekelijkse dikke duim?

thumbs-up.jpg

• 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Er is een nieuwe regeling van toepassing op de vervanging van automatten.

De termijn blijft 3 jaar met een maximum van 25.000 kilometer.

De dealer dient echter wel foto's toe te voegen bij de aanvraag.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ook de Kia Rio heeft last (net zoals bij de Venga) van goedkope matten, de mijne zijn nu al bijna doorgesleten na 6 maanden.

Het lijkt alsof ze dezelfde fout gemaakt hebben als bij mijn Venga, daar kreeg ik bij oplevering ook dezelfde slechtere matten. Daarna kreeg ik sterkere matten, nu bij de Rio hetzelfde.

Ik ga het melden, worden dus nieuwe matten, gelukkig vergoed.

Misschien hebben meer Rio rijders hier last van... vandaar mijn bericht op het forum hierover.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...