Smart Geplaatst 23 Oktober, 2010 Geplaatst 23 Oktober, 2010 (aangepast) Automatten Enkele weken geleden hebben wij een gesprek gehad met Kia Motors Nederland B.V. Wij hebben aangegeven dat veel forumleden ontevreden zijn over de kwaliteit van de geleverde matten. Recent hebben we een reactie mogen ontvangen. Kia Motors Nederland zal haar dealers over deze tekst op het forum informeren. Kia hanteert uitgebreide garantievoorwaarden. Tot 2010 waren er tussen de modellen verschillen (3,5 en 7 jaar met andere voorwaarden), vanaf januari 2010 heeft elke Kia 7 jaar garantie met dezelfde voorwaarden. Deze voorwaarden worden uitgebreid toegelicht in de documentatie van de auto. Het is dan ook van belang steeds die bepalingen erbij te halen en van daaruit beroep te doen op garantie en niet uit teksten van websites zoals dit forum. Vandaag gaan we in op de matten. Hierbij de verklaring van Kia Motors Nederland: Om een beroep te doen op garantie dient de Kia rijder altijd te refereren aan de offici 24 Oktober, 2010 aangepast door Alex VB Quote
antonief Geplaatst 23 Oktober, 2010 Geplaatst 23 Oktober, 2010 Los van de matten wil ik jullie even bedanken voor het werk wat jullie verrichten voor ons KIA rijders:rockon: 1 Quote
bigfatpete Geplaatst 23 Oktober, 2010 Geplaatst 23 Oktober, 2010 Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan! Thanks guys! Quote
Smart Geplaatst 23 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2010 Graag gedaan! Smart:mrgreen: Quote
Smart Geplaatst 23 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2010 Ik doe de anderen tekort als ik alleen bedankt zou zeggen! Quote
rednAS77 Geplaatst 24 Oktober, 2010 Geplaatst 24 Oktober, 2010 Super, mijn 2de mattenset is ook aan het doorslijten. Precies aan de andere kant als de 1ste set. Quote
Yobaco Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Was vandaag bij de dealer voor fittest en gaf aan dat me mat versleten was na 16 maanden. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe mattenset. Dat vind ik wel een goede service. 1 Quote
Smart Geplaatst 30 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2011 Zeer positief. Mogen we de dealernaam ook weten voor de wekelijkse dikke duim? Quote
Yobaco Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Zeer positief. Mogen we de dealernaam ook weten voor de wekelijkse dikke duim? Blokhuis in Amersfoort Quote
peterspetgens Geplaatst 6 Januari, 2012 Geplaatst 6 Januari, 2012 Er is een nieuwe regeling van toepassing op de vervanging van automatten. De termijn blijft 3 jaar met een maximum van 25.000 kilometer. De dealer dient echter wel foto's toe te voegen bij de aanvraag. Quote
Remko .me Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Ook de Kia Rio heeft last (net zoals bij de Venga) van goedkope matten, de mijne zijn nu al bijna doorgesleten na 6 maanden. Het lijkt alsof ze dezelfde fout gemaakt hebben als bij mijn Venga, daar kreeg ik bij oplevering ook dezelfde slechtere matten. Daarna kreeg ik sterkere matten, nu bij de Rio hetzelfde. Ik ga het melden, worden dus nieuwe matten, gelukkig vergoed. Misschien hebben meer Rio rijders hier last van... vandaar mijn bericht op het forum hierover. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.