KiaVenga12 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Ik heb gisteren versteld gestaan hoe het mogelijk was dat enkele beschadigingen ter grootte van 30 bij 30 mm, keurig werden 'weg'gepolijst door Autoschadebedrijf Brouwers een bedrijf waar mijn Kiadealer zaken mee doet. Na 10 dagen had ik dus genoemde beschadiging net boven het linker 'spatbord' of hoe noem je dat tegenwoordig en de linker portier. Overspuiten e.d. om het 100% op te lossen zou enkele honderden euro's kosten. Ze spuiten dan dan de twee genoemde delen in zijn geheel over. Na het polijsten moet je nu echt heel goed kijken om nog iets te zien. Kosten: 0.- euro Ook dat vind ik service van de bovenste plank! Quote
Tazteam Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Hou er wel rekening mee dat de lak ter plaatse dunner is geworden. Hou vooral dit gedeelte goed in de was, anders is het mogelijk dat je deze plek over een geruime toch weer gaat zien, en dan is polijsten geen optie meer. Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.