marcoenkim Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Sinds april dit jaar hebben wij een kia soul. Is er iemand die ook problemen heeft met het stuurslot. Als je de sleutel in het contact steekt een een beetje rommelt aan het stuur moet deze eraf gaan toch? Bij ons dus soms niet. De dealer kan niks vinden. Ik hoor graag als er meer problemen mee zijn Quote
KiaVenga12 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Het stuurslot gaat er bij mij af ook zonder dat ik een beetje rommel met het stuur... Quote
joop-s Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 ik heb ook geen probleem met het stuurslot, rij al ruim 'n jaar met met de Soul. Quote
lojo Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Ligt het wel aan het stuurslot, want om de sleutel te verwijderen moet je deze indrukken en een beetje draaien en dan zou het van zelf moeten lukken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.