KIASOULAP Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 ja hoor, eindelijk zijn mijn spiegelkappen, met daarin richtingaanwijzers en het beroemde pud-light geplaatst. Vanavond maar eens kijken of het inderdaad de bodem naast de auto goed verlicht. Zoals beloofd hier de foto's. Quote
KIASOULAP Geplaatst 29 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2010 ja, klein lampje onderaan de spiegelkap. Bij het ontsteken van de binnenverlichting gaan deze lampjes ook aan, zodat je ziet waar je uit- dan wel in-stapt. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 ...zodat je ziet waar je uit- dan wel in-stapt... Zodat je ziet waar je op- danwel in-trapt... Quote
Smart Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Dat ziet er strak en mooi uit. Misschien een foto 'by night'? Quote
KIASOULAP Geplaatst 30 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2010 en voila, wat foto's van de lampjes... Quote
Alex VB Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Heb je adresje voor ons? Of wil je niet delen? Quote
nortukker Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Dat ziet er leuk uit. Een interessante site trouwens. Quote
KIASOULAP Geplaatst 1 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2010 Zekers, ik heb diverse "opleukers" daat besteld. Snelle levering en goede service. suc7:smile: Quote
Patrick79 Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Ziet er zowieso goed uit! Maar nou hebben we de foto's overdag en "by night" gezien... Ben je nog "ergens" ingestapt, na de montage? Greetz, Patrick Quote
KIASOULAP Geplaatst 8 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2010 Bedankt voor de leuke reacties... Nah, dankzij de lichten zal dat niet gebeuren (h:)8)p ik)... Quote
Patrick79 Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Bedankt voor de leuke reacties...Nah, dankzij de lichten zal dat niet gebeuren (h:)8)p ik)... Ik help het je hopen... Is het LED-verlichting? LED is behoorlijk in opmars maar vaak toch meer geschikt voor signaalgeving i.p.v. verlichting in dit formaat. Mijn vraag is dus eigenlijk meer: Hoeveel licht heb je effectief op de grond? Mijn ervaring met LED is dat ze niet allemaal even goed funtioneren bij het verlichten van zaken, zoals bijv. de grond naast je auto. Greetz, Patrick Quote
Desmokiasoul Geplaatst 13 November, 2010 Geplaatst 13 November, 2010 Als ik een beetje handig zou zijn zou ik het ook proberen zie er zeer goed uit. Quote
KIASOULAP Geplaatst 14 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2010 Patrick, inderdaad, een LED. Geeft genoeg licht om in het stikkedonker toch te kijken waar je loopt. Het is natuurlijk geen gigantische schijnwerper, maar voor mij voldoende. groeten:) Quote
Patrick79 Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 ok THX voor wat betreft de LED's en nogmaals, het ziet er super uit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.