ado1112 Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Hoi allemaal, een vrouw op het forum ik hoop dat dat geoorloofd is Mijn naam is Astrid ben getrouwd en bijn 44. Wij hebben sinds een half jaar een KIA CLARUS. Heerlijke auto maar er zijn wat probleempjes wie kan mij daar bij helpen Quote
Gast Angelique Geplaatst 11 November, 2010 Geplaatst 11 November, 2010 Hoi allemaal, een vrouw op het forum ik hoop dat dat geoorloofd is Mijn naam is Astrid ben getrouwd en bijn 44. Wij hebben sinds een half jaar een KIA CLARUS. Heerlijke auto maar er zijn wat probleempjes wie kan mij daar bij helpen Dat eerste is nog net geoorloofd (als we maar niet teveel praten ) Welkom! Dump je problemen maar in de daartoe behorende categorie, dan krijg je vast wel respons. Quote
Alex VB Geplaatst 12 November, 2010 Geplaatst 12 November, 2010 hoi Astrid, Iedereen is hier welkom! Vrouw, man , kind, moslim, holebi etc. Ik wens je veel plezier met jullie clarus als de problemen opgelost worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.