Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum even een klein intro.

Vorige week besteld; een Pica Seven Kleur Titanium (voorraad auto, levering binnen 2 weken of 2011; dit heeft m'n voorkeur)

Ik had hiervoor ook al een Pica uit 2008 (oud model) en deze wegens goede inruil deal vervangen.

De seven is al heel compleet maar ik wil de volgende items aanpakken:

- 15inch ENZO dark velgen met 195/45, de nieuwe wordt met winterbanden geleverd.

- Alarm inbouwen

- Extra CV motor inbouwen LV en via alarmmodule (AB) aansturen.

- Radio/MP3 met NAV uit de oude Pica overzetten

- Speakers 16" voor

- Parkeer sensoren (voor m'n vriendin ;)..... geintje :lol:)

Ik kan niet wachten......

Groeten,

Patrick

Geplaatst

Klinkt als: Heel gaaf :)

Ehm tja ik ben maar een leek, wat bedoel je met: 'Extra CV motor inbouwen LV en via alarmmodule (AB) aansturen.' ?

Ben benieuwd, als je foto's hebt zie ik ze graag verschijnen!

Groetjes

Geplaatst

He, Peterrrrrrrrr

:-) speakers worden 16cm, 16" is wat enthousiast, ik zat nog met die velgen in m'n hoofd.

He, C.Picanto

Bij een KIA, zelfs met ingebouwd CV (Centrale deurVergrendeling) moet je nog een motor inbouwen in de bestuurdersdeur (LV) als je de CV via een AB (AfstandsBediening) wilt aansturen. De motor doet dan hetzelfde als je zelf nomaal gesproken met de sleutel doet, het stangetje heen en weer schuiven. Dit stuur dan weer de andere deuren aan.

Ik moet de boel nog open maken (heb de auto nog niet) maar zo zit het volgens mij in elkaar.

Groeten,

Geplaatst

Ah kijk, dat snap ik wel :-) Goede uitleg!

Tja wel zo fijn idd als je afstandsbediening hebt voor de deuren, kun je lekker snel de auto inrennen als het regent :P Kun je die afstandsbediening enzo gewoon los kopen bij je dealer?

(Zag ook je post in het andere topic, over productiestop. Ik heb dat model, en kreeg idd hetzelfde verhaal te horen bij de dealer. Je kunt em zien in topic 'paperclip.gif Kia Picanto Modeljaar 2011' ;))

Groetjes!

Geplaatst

De afstandsbediening hoord bij een CV of alarm module, deze stuurt de motor(servo) aan die dus ingebouwd moet worden in de bestuurderdeur.

Er zijn al verschillende topics over dit onderwerp.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...