HV Geplaatst 4 Oktober, 2006 Geplaatst 4 Oktober, 2006 Hallo, heeft iemand ervaring met het in en uitbouwen van een radio. Ik krijg namelijk de plaat er om heen niet los. Er zitten 2 inkepingen onderaan de afdekplaat (net onder de climate control), maar wat ik er ook in steek..... de plaat komt niet los. http://www.metraonline.com/downloads/pdf/TurboKits/INST99-7317.pdf Volgens deze site onderaan beginnen.... maar op ??n of andere manier komt er geen beweging in. bvd. Hans Quote
Rio-man Geplaatst 4 Oktober, 2006 Geplaatst 4 Oktober, 2006 Die plaat, Zit 'ie niet vast met schroeven? Quote
HV Geplaatst 4 Oktober, 2006 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2006 Die plaat, Zit 'ie niet vast met schroeven? Nee helaas, men zegt dat je er een platte schroevendraaier in moet steken. Wellicht dat ik niet hard genoeg druk.... Tja... te hard is --> stuk, wanneer je de afdek plaat (in mijn geval aluminium look) eraf hebt gehaald kun je de radio er inderdaad uitschroeven. Hans Quote
Lundy Geplaatst 4 Oktober, 2006 Geplaatst 4 Oktober, 2006 Je zit op het goede spoor, Schroevendraaier onder een hoek 45? in de uitspraring zetten en dan deze naar onder kantelen . even met de vingers aan de onderzijde mee trekken en dan voorzichtig aan de zijkant met de vingers trekken zeker GEEN schroevendraaier aan de zijkant gebruiken. Cover zit vast met klem clips. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.