Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Uitval parkeersensoren Venga

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen week naar de dealer geweest omdat ik enige tijd geleden door mijn trekhaak gewaarschuwd werd dat er geen ruimte meer was tussen het muurtje en mijn achterbumper. Dit ondanks dat mijn parkeer sensor rustig piepte. Alleen het bleef bij rustig piepen en hij ging dus niet sneller piepen. Er zijn nieuwe sensoren besteld en ik krijg bericht als deze binnen zijn. Hopelijk is dat de oplossing. Echt gemeten is er nog niet, want door voor moest de achterbumper worden gedemonteerd. Ik laat weten hoe het afloopt.

groet Jan Willem

Geplaatst
Ik weet het niet, maar ik las ergens dat een trekhaak het meten kan storen!

Trekhaak stoort niet. Wel een aangekoppelde aanhanger of caravan. Daarom wordt er bij de montage van een trekhaak bij een auto met sensoren een extra schakeling gemaakt om deze met aangekoppelde aanhanger uit te schakelen. Prijzen van trekhaak met 13 polige set en UITSCHAKELBARE PARKEERHULP : b.v. http://www.kia.nl/showroom/kia-sorento/accessoires-.aspx

Geplaatst
Trekhaak stoort niet. Wel een aangekoppelde aanhanger of caravan. Daarom wordt er bij de montage van een trekhaak bij een auto met sensoren een extra schakeling gemaakt om deze met aangekoppelde aanhanger uit te schakelen. Prijzen van trekhaak met 13 polige set en UITSCHAKELBARE PARKEERHULP : b.v. [/url]http://www.kia.nl/showroom/kia-sorento/accessoires-.aspx

Is bij de Venga niet nodig, kan standaard door middel van een schakelaar worden uitgeschakeld.

Geplaatst
Is bij de Venga niet nodig, kan standaard door middel van een schakelaar worden uitgeschakeld.

Klopt helemaal!

• 2 maanden later...
Geplaatst

Na zo'n 2 maanden te hebben gewacht zijn mijn parkeersensoren afgelopen week gerepareerd. Er bleek 1 sensor defect te zijn. Gelijktijdig is op mijn verzoek ook de kofferbak modificatie uitgevoerd en in op dracht van KIA ned. is de motor van mijn rechterportierraam gemodificeerd. In totaal ben ik mijn auto hiervoor een hele dag kwijt geweest. Een en ander is door mijn dealer keurig geregeld. Mijn auto werd, op een voor mij als futter zeer vroeg tijdstip, door een medewerker van de garage opgehaald en aan het eind van de middag weer bij mij voor de eur geparkeerd.

• 2 weken later...
Geplaatst

Netjes van je dealer!

Welke dealer is dat?

Is her een echte modificatie geworden, dat van het rechter raam?

Dealer is Wassink Winterswijk

wat ik begreep is het een modificatie (terugroep actie noemde zij het ook een paar keer) die in opdracht van KIA is uitgevoerd. Rechterraam loopt nu ook veel stiller en soepeler, hoewel het mij nooit heeft gestoord. Anders had ik mij wel bij de Dealer gemeld.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...