Effenix Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Herkennen andere de onderstaande problemen ook? Als het systeem nog geen GSM erin heeft staan en je wil je telefoon pairen is het geen enkel probleem. Het gaat om een Nokia van mijn vrouw. Als ik vervolgens alleen in de auto ga zitten en ik wil mijn Iphone pairen gaat zit ook prima. Maar als ik vervolgens mijn IPhone van Bluetooth afhaal en ik uit de auto ga en mijn vrouw er later weer in dat gaat het systeem wel op zoek maar lukt het niet om verbinding met de nokia te krijgen. Ook een lijst met aansluitingen krijg ik niet meer. Pas als ik zelf eerst de Iphone weer op Bluetooth zet en deze dan in het systeem van de auto verwijder dan lukt het wel weer contact met de nokia te krijgen. Misschien denk ik verkeerd maar deze extra handeling zou toch niet nodig moeten zijn? [*]Verder als ik Quote
der Rudi Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 (aangepast) Maar als ik vervolgens mijn IPhone van Bluetooth afhaal Wat bedoel je hiermee? Want normaliter is het zo dat als een toestel eenmaal gepaird is en je de motor uitzet of je wegloopt van de auto de bluetoothverbinding automtisch beeindigd wordt; en als je dan later weer de motor start dan vindt hij automatisch de telefoon en maakt die verbinding. Je hoeft dus geen bluetooth uit te schakelen, noch van de telefoon, noch van de auto. Je moet er wel voor zorgen dat de telefoons standaard bluetooth geactiveerd hebben. Wat ik zou doen is beide telefoons verwijderen uit het bluetooth systeem van de auto; vervolgens de ene telefoon pairen, dan weglopen zodat de bluetooth verbinding automatisch beeindigd wordt; die telefoon buiten bereik van de auto houden; dan met de andere telefoon de pairing tot stand brengen en vanaf dat moment zou alles gewoon moeten werken. Zodra je de auto start en je met een van de telefoons 6 December, 2010 aangepast door der Rudi Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Je kan er meerdere telefoons in zetten maar je hebt 1 hoofdtoestel. Dat is dan je iPhone, wil je de Nokia verbinden moet je deze handmatig instellen ! Quote
Effenix Geplaatst 7 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2010 Wat bedoel je hiermee? Dat als ik nog in de auto zit en ik de iphone van bluetooth afhaal (bluetooth uitschakel) en wegloop dat als ik later terug kom met de nokia deze niet automatisch verbinding maakt terwijl deze wel op automatisch vermaken staat. Verder dank je wel voor je uitgebreide andwoord. Ik ga dit zeker even uitproberen. Wordt vervolgt. Peterrrrr ik begrijp dat en in dit geval is de nokia de belangrijkste telefoon m.a.w. het hoofdtoestel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.