rvanleeu Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Hallo allemaal, Ik ben sinds 1 November 2010 de trotse berijder van een nieuwe Kia Sportage 2.0 X-ecutive Plus Pack, Benzine, handgeschakeld. Onze vorige auto was een Mazda 5 1.8, ook benzine en handgeschakeld maar deze kon maar 1300 kilo trekken en dat was voor onze caravan net aan en eigenlijk net niet. Ik heb er nu zo'n 2300 kilometer op zitten en de auto rijdt echt fantastisch... Wat mij opvalt aan de Sportage is dat alles gewoon werkt.... Daar waar de Mazda nogal wat probleempjes had met bijv. de slechte ontvangst van de radio en het slecht functioneren van de automatische ruitenwissers/regensensor, werkt het bij de Sportage gewoon allemaal perfect. Het enige wat er echt aan moet gebeuren is een andere claxon...want die er standaard op zit is natuurlijk echt te triest voor woorden... Ik zal vast wel wat bruikbare info van dit forum af kunnen halen en hoop er zelf nog een keer wat bruikbaars op te posten... Ruud. Quote
Micle Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Welkom rvanleeu hier op het forum. Hier vind je zeker een schat van informatie en je kan zeker ook nuttige info posten. Zie http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 Ik wens jou veel plezier met alles, veel veilige km en fijne feestdagen. Quote
rvanleeu Geplaatst 9 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2010 Ik had het draadje al gezien ja...ik zal eens bij gaan houden wat er in en uit gaat.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.