sander88 Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 Hallo allemaal, Ik ben nieuwe op deze site. Ik heb een sportage gekocht die in januari of februari geleverd gaat worden. Ik heb een vraag over parkeersensoren voor, die ik als extra besteld heb op mijn witte sportage 1.6 gdi met panorama dak, plus pack en navi pack. Het is iets wat achteraf ingebouwd wordt en niet in de fabriek. Mijn vraag is dat ook of iemand deze sensoren al heeft, en of het communniceert met de rest van de auto *heeft het de zelfde pieptoon als achter? *werkt hij ook met de zelfde streepjes die de afstand tot een obstakel aangeven *Zijn de sensoren voor en achter ook met de zelfde (p) knop uit te zetten? In mijn huidige auto, skoda octavia, werkt alles samen Alvast bedankt voor de reacties Quote
ger.w. Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 Ik heb ze door de dealer laten inbouwen op mijn sorento Niet dezelfde pieptoon Geen streepjes op dash aparte schakelaar (achter zijn ze niet uit te zetten) Maar er staat al het Quote
Micle Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 Hallo allemaal,Ik ben nieuwe op deze site. Welkom Sander88 op het forum. Nieuwe leden stellen zich in het topic voor dat daar voor bedoeld is. Gezien het een erg groot forum is ff op deze link klikken, dan zit je meteen goed. http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 Ik wens jou veel plezier hier en met je Kia in het nieuwe jaar. Natuurlijk ook heel veel plezierige, maar vooral veilige km. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.