smelly22 Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Hallo forum leden, Ik ben op zoek naar een nieuwe auto voor mijn peugeot uit 1996 met 165000 op de teller en nu is mij oog gevallen op deze advertentie. Het gaat over een kia rio automaat met 25.000 op de teller uit 2002. (garage is aangesloten op NAP site dus ik neem aan dat de kilometers juist zijn) Een 4 deurs sedan met een 1.5 motor. Auto schijnt maar 1/2 eigenaars te hebben gehad. De prijs voor het compleet rijklaar maken is 4750 euro.. Opties: elek.ramen voor en achter, getint glas, centrale deurvergr., buitensp. in carr. kleur, stuurbekrachtiging, airbag bestuurder, airbag passagier, startblokkering, buitensp. elektr. verst., stoel best. hoogte verstelbaar stuur, bumpers in carr. kleur, armsteun voor. Er zit geen schade aan de auto of iets. Het enige wat mij wel opviel was dat de tellen ook een schaal verdeling had met mph. Volgens mij hebben ze dat normaal niet.. Volgens mij heeft deze ook geen airco. Ik ben een compleet leek met kia`s , dus ik hoop dat jullie mij aan kunnen geven of dit een goede deal is? Alvast bedankt!!! Quote
Smart Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Ik kan jou niet helpen, maar kijk ook eens op www.rdw.nl en toets het kenteken in op kentekencheck. Misschien vind je hier ook een stukje historie over de auto (buitenland!). Quote
Rio-man Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 De rio heeft een mph schaalverdeling. De buitenste ring is inderdaad km/h en de binneste ring is mph. Dat kan ik je garanderen, wij rijden zelf al 9 jaar in een Rio. Als ik het zo zie aan de opties, dan betreft het een Kia Rio 1.5 , dan weet je dat vast voor de verzekering. De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant. Ik denk dat je voor 4000 euro incl rijklaarmaakkosten een mooie deal moet kunnen maken. Ter vergelijking: wij hadden laatst een nieuwer type Rio hatchback staan (uit 2004 uit mijn hoofd), ook automaat m Quote
Recommended Posts