venga 666 Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Hoi ik ben astrid 3 kids en een nieuwe kia rijder mijn collega is de aanzet geweest om een kia te rijden hij is er super tevreden over. 1 maand geleden een nieuwe venga gekocht bij de aflevering vroeg ik aan de verkoper of de problemen met het navigatieunit waren opgelost hij had nog niet ja gezegd of het geluid van het navigatieunit viel uit geen radio niks meer.vervelend nieuw navigatieunit ter plekke ingebouwd 1.5 uur later.auto 2e maal afgeleverd 1 dag later onder het rijden viel het geluid weer weg hup weer naar de garage stap uit ga naar binnen haal er een monteur bij stapt in en alles doet het weer???. daar sta je dan als het weer gebeurt komt u maar langs. naar 3 mislukte pogingen langs te rijden elke keer als het geluid uitviel. eindelijk geluk het geluid was weer uitgevallen met lopende motor de auto buiten laten staan, monteur er bij inderdaad geen geluid het systeem uitgebouwd wat is loei heet als de verwarming aan staat vol vermogen op de voorruit 10 minuten later wordt het navigatieunit zo heet dat de smeltbeveiliging intreed dit bij kia nederland gemeld +- 1 week geleden ze hebben geen idee wat ze er mee moeten mijn dealer krijgt volgende week nieuwe kia venga,s binnen daar wordt een navigatie systeem van uitgebouwd en in mijn auto geplaatst. ik houd jullie op de hoogte of dit de oplossing was. Groetjes een nieuw lid met een duivelse auto Quote
KiaVenga12 Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Hallo en welkom. Jij maakt geloof nauwelijks ergens een punt van, is het niet? Quote
digital8 Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Apart, zit er geen ventilator achter in dat navigatie systeem die dat apparaat koel moet houden.? Een ontwerpfout kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, wat ik me wel zou kunnen indenken is dat de warme lucht die uit je ventilatie openingen in je dashboard moet komen door een montage fout oid achter je dashboard terecht komt en voor oververhitting van je navigatiesysteem zorgt. Maar goed ik ben geen auto monteur.. Quote
Recommended Posts