Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

"fluiten" van skibox

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Sportage en afgelopen zomer heb ik mij mateloos geergerd tijdens mijn autoreis naar mijn vakantie bestemming doordat de skibox een nogal hard fluitend lawaai maakte.

Voor de terugreis heb ik 'em iets verschoven, je moet wat, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Heeft iemand hier ook last van en/of heeft er iemand een idee of oplossing hiervoor want het is hoogst irritant.

Alvast bedankt !!!

Geplaatst

De enige oplossing: Geen skibok meer mee.

Wat je hoort is de wind die tussen het dak van je auto en de onderkant van de box doorwaait. Niets aan te doen dus.

We horen het ook als de dakkoffer op het dak van onze Rio is gemonteerd. Echt last ervan hebben we niet, aangezien dit (voor mij tenminste) het vakantiegevoel verhoogt :cool:

Geplaatst

Het fluiten gebeurt tussen de ski/bagagebox en de drager.

Veelal zit er een kleine ruimte tussen de box en de dragers, en als je deze ruimte opvult met een tochtstrip, of als de ruimte TE groot is een isolatiebuis voor een waterleiding oid.

Probeer het maar eens uit, je zal zien/horen dat het een stuk aangenamer is met de koffer op het dak.

We horen graag van je.

Philip

Geplaatst

Hmm, dat zou ook nog kunnen ja. Aan de onderkant van mijn dakkoffer zit een soort patroon van gleuven voor de luchtgeleiding, maar het lijkt me nou niet echt verstandig om deze dicht te stoppen.

Geplaatst

Misschien niet verstandig om de openingen dicht te stoppen, maar mischien om het irritante gefluit tegen te gaan en een fijne vakantie te hebben lijkt mij ook wel wat.

Misschien gewoon een keer wat testen, en kijken of het irri-gehalte een beetje minder is.

Philip

Geplaatst

Ok bedankt voor de tip !! ik ga het binnenkort eens proberen en laat even weten of het daadwerkelijk beter is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...