vosm Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Beste Clubgenoten, Ik ben nieuw hier op dit forum. Overweeg een Carnival aan te schaffen, vanwege de fantastische ruimte die hij biedt, voor een mooie prijs! Kunnen jullie mij wat tips geven waar ik op moet letten bij de aanschaf? Betreft een benzinemotor. Ik heb vernomen dat er bij sommige modellen de cilinderbussen uitlopen waardoor er een zeer dure reparatie nodig zal zijn... Nu is dit verholpen, maar vanaf welk bouwjaar/maand zijn ze beter??? Hoor graag van jullie. Alvast reuze bedankt. Marco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adri Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Hoi vos, Heb een carnival uit eind 2007 een van de laatste zgn model 3 op kenteken. De vorige Carnival heeft een slechte naam dus aan te raden om deze te laten staan.Denk dat de kndziektes er bij dit model 3 wel uit zijn.Beest van een motor kan hoog in de toeren en met automaat fantastisch.let wel op ik doe 1 op 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts