Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dakdrager cee'd sw

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

as donderdag zijn er bij de Lidl dakdragers in de aanbieding. Nu heb ik er geen verstand van maar kan iemand mij vertellen of deze goed zijn voor de cee'd sw en voor de dakkoffer Thule ranger 90?

Alvast bedankt,

Yolanda

Geplaatst

Bedankt voor je snelle antwoordt zal ze donderdag halen :-)

Enne gelukkig woont mijn schoonmoeder 12000km verderop hahahaha

gr Yolanda

Geplaatst

Als ik jou was dan zou ik maar een rolletje Duct-tape in de auto leggen. Of plak direct de ondergleuf af over de gehele lengte.

Dit soort dragers met verstelgleuf aan de onderkant hebben namelijk de onhebbelijke eigenschap te fluiten tijdens het rijden en ik denk dat deze geen uitzondering zijn.

Ik heb zelf dakdragers van Thule. Zonder koffer op het dak fluiten ze vanaf 75 km p/u. Als de koffer erop ligt, dan totaal geen last ervan. Ook niet bij snelheid van 140 km p/u.

ZOu het gewoon ff testen. Meeste mensen hebben alleen de dragers erop als ook de koffer erop gaat.

Geplaatst

Heb zelf ook de originele fluitende dakdragers en dat doen ze behoorlijk.

Moet het nog uittesten met fietsen erop en caravan erachter; kan zijn dat door andere werveling er geen geluid meer is, anders moeten we wat verzinnen en uitproberen.

Ook in Duitsland fluit het ::P

Dachtr

Geplaatst
Ook in Duitsland fluit het ::P

Kan natuurlijk ook aan de hoogte van de Sportage liggen. Daar komt de box dan nog op. Mogelijk dat ik geen last heb van het fluiten (met box op dak) doordat de cee'd SW toch lager is.

• 4 maanden later...
Gast vakkie uu
Geplaatst

Ook nu weer bij de Lidl te koop!

Mooie alu dragers ers voor 35,- euro...

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...