simsek04 Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Sinds gisteren heb ik Michelin Aplina winterbanden erop laten zetten (standaard maat). Eenw wereld met verschil met de Hanckook rotzooi. Ik had klachten omtrend dat bij het optrekken te snel ging slippen. Ik kreeg te horen van de dealer dat de vermogen hoog was. Ja, ja dacht ik bij mezelf, bij de winterbanden is hier niks van te merken. Kijken of ik toch de Hanckook banden kan laten vervangen. Quote
xHansx Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Het vervangen van den banden van de sportage is een onderwerp dat me wel bezighoudt. De sportage is nu een jaar of 2 op de markt en veel rijders zullen het komende jaar een keuze moeten maken voor nieuwe banden. Laten we op dit forum elkaar informeren over ervaringen met neiuwe banden; tips en wat je vooral niet moet kopen! Ik heb er nu 34000 km opzitten, dus over 10.000 km zal ik er ook aan toe zijn. Ik ben nu de autobandentesten al aan het bestuderen om te kijken wat straks de beste keuze is. Laat maar horen jullie suggesties..... Hans Quote
kiwiholland Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Ik heb er Pirelli's Scorpion STR 235/50 R18 97H , RB, M+S keurmerk en die bevallen goed weinig geluid goede wegligging ze hebben nu 22000 km gereden. Quote
Frans Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Hallo Kiwi, Hoeveel profiel heb je nog gemiddeld voor en hoeveel achter? groet, Frans Quote
Gerrit Speelman Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Hallo Kiwi,Hoeveel profiel heb je nog gemiddeld voor en hoeveel achter? groet, Frans Heb nu 43.000Km op de teller Profiel van de voorbanden zit nu op 5 mm en achter op 7mm. Alleen hebben de voorbanden in het midden maar weinig dwarsprofiel. En dus binnen kort aan vervanging toe. Dus doe ik graag mee aan de discusie over banden. Quote
Lundy Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Hi , Heb er nu 21000 km op zitten . Sportage 2.0 cdi 4WD automatic 2006 verbruik 1op 11 / 9 l op 100km Bridestone Turanza 235/60 r 16 100n Voor 5.5mm achter 6.5mm profiel Geeft me de indruk dat het vrij vlug gaat met het sleet ! Groeten ,Willem Quote
kiwiholland Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Hallo Kiwi,Hoeveel profiel heb je nog gemiddeld voor en hoeveel achter? groet, Frans Ik zal morgen even kijken maar er zit nu nog genoeg op . Gr Frans Quote
Recommended Posts