Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ben sinds 2 maanden in het bezit van een Sportage :)

Bij de aankoop een Brink trekhaak laten monteren. Helaas 'klapperde' de uitlaat tegen de trekhaak. Dit is opgelost door het ophangrubber iets te verlengen, men heeft in het rubber een extra rubber gezet. Gevolg is dat het geklapper weliswaar weg is, maar dat de uitlaat nu iets lager hangt, hetgeen duidelijk te zien is (de ruimte tussen de bumper en het sierstuk is groter). Niet echt fraai. :?

Zijn er meer forumdeelnemers die hier last van haddenen hoe is dit opgelost :?:

Posted

Ik heb het zelfde gehad, met mijn trekhaak, ze hebben na mijn klacht de trekhaak opnieuw "uitgelijnd"door aan een kant de ophangrubber in te korten, ook hebben ze aan de achter zijde van het chrome uitlaat stuk een deukje in het chroom geklopt, zodat de bevestigingsbout, meer ruimte heeft. Nu geen klachten meer.

• 2 months later...
  • 3 years later...
Posted (edited)

Vandaag is hij er onder gegaan. De Thule trekhaak, Brink is blijkbaar onderdeel van Thule geworden.

Zit echt niet tegen de uitlaat aan.

Ik heb meegeholpen en er op ons gemak 3 uur en 45 minuten over gedaan.

Veel onderdelen moeten verwijderen, bekleding links achter, linker achter leuning, achter zitting etc. een kabelboom gaat helemaal naar de zekeringkast voor.

[ATTACH]2363[/ATTACH]

Kosten en tijd volgens de site,

http://www.thuletowingsystems.com/trekhaak.php?lid=2&mid=17&moid=10899&artnr=529400&tid=2

trekhaak

Edited by bowie97
bestanden toegevoegd
Posted

Probleem ontdekt met de Thule 720534 kabelset. :-(

Dit is alleen voor KIA Sportage SL met Keyless Entry van toepassing.

Keyless entry (geen druk op de afstandbediening) van de achterklep werkt niet na installatie van de kabelset.

In het midden van de achterbumper aan de binnenzijde, is een nabijheids detector.

Als de afstandsbediening in de buurt is van de nabijheids detector kunt je de achterklep openen, zonder op de afstandsbediening te hoeven drukken.

Er ontbreken twee kabels aan de connectoren, juist diegene voor de nabijheids detector. :devil2:

De fabrikant van deze kabelset is ge