driverkeppe Geplaatst 26 Januari, 2011 Geplaatst 26 Januari, 2011 Hallo iedereen ; Maandag een kia venga hedgren voor het vrouwtje besteld. Nu had ik nog een vraagje ivm de accesoires. Heeft er iemand ervaring met de fietsdrager die in het boekje staat. Kwaliteit , degelijkheid ? Is de achterbumpbescherming interessant, de set spatlappen en de bumperlijsten ? Dank u bij voorbaat. Alain & Ann Quote
Venga OK Geplaatst 26 Januari, 2011 Geplaatst 26 Januari, 2011 Spatlappen zeke aan te bevelen. Vallen niet echt op (vooral bij donkere kleur Venga) en schelen veel vuil op de auto. Groet, Peter Quote
wilcot Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 ik zou de stootstrips zeker doen. Bij een donkere kleur vallen ze niet op en bieden zeker bescherming. Quote
driverkeppe Geplaatst 4 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2011 Vanmorgen een mail gekregen van de dealer . Ik had inlichtingen gevraagd om stootstrips op de deuren te plaatsen Blijkt nu in Belgie niet verkrijgbaar te zijn. De spatlaps en bumperlijsten (hopelijk voor en achter is niet duidelijk vermeld in het accessoires folder van belgie) bestel ik al . Nu daarjuist eens een mail gestuurd naar Kia Belgie 'k ben eens benieuwd naar hun reactie op mijn vraag om stootlijsten aan te kopen. Anders zal ik een ritje naar Nederland moeten ondernemen . grts Alain. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.