Het tanken blijft een kia probleem. In oude cee'd en venga vaak problemen gehad om de tank echt vol re krijgen. Bij eerste keer tanken met de rio gebeurde het ook. Snel vol en dan past er zonder problemen nog 5 liter extra in. Lijkt een ontluchtings probleem. Bij duitse auto's die ik ervoor reed zat een ontouchtings nippel in de tank, zit er bij kia niet in. Boordcomputer nauwkeurigheid kan ik nog niks over zeggen (bij de andere 2 klopte het vaak erg goed)