flipperdeflap Geplaatst 2 Februari, 2011 Geplaatst 2 Februari, 2011 Het achterste afdekkapje (klik-systeem) linksachter bleek na de vorstperiode iets omhoog te staan aan de binnenzijde. Vastduwen/klikken was ook niet meer mogelijk. De dealer (Tinholt Velserbroek) heeft direct een nieuwe besteld en het kapje keurig vervangen. Probleem opgelost 1 Quote
Foreverman Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Wij overwegen ook om een Sportage daar aan te schaffen. Ik zie dat je ook een Hyundai hebt gehad. Wat zijn jou verdere ervaringen met Tinholt Velserbroek? Goed bedrijf om een nieuwe auto te kopen? Goede service? Quote
flipperdeflap Geplaatst 3 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2011 Dit is mijn 4e auto van Tinholt... de eerste was een Hyundai Coupe, de 2e ook, de derde wegens rugproblemen de hoge vorige Sportage, en nu de Sportage III.. prima service, ik ben over Tinholt tot nog toe erg tevreden! Een aanrader Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.