NielsMonrooij Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Hallo, Mijn naam is Niels Monrooij. Ik kom uit Nieuwegein (onder de rook van Utrecht) Deze week ben ik begonnen met stage lopen bij KIA Motors Nederland. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage en de daarbij hangende scriptie. Ik doe onderzoek naar Social Media gebruik en zal hierover KIA Motors Nederland adviseren. Dus ik zal deze blog ook regelmatig bezoeken en wellicht af en toe eens wat vragen stellen aan jullie. Groeten! Quote
Smart Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Welkom Niels, Ben benieuwd naar jouw bevindingen op dit forum. Zoals je zult zien is het een heel actief forum met een grote en vaste groep terugkerende leden. Daarnaast ook leden die zich inschrijven, informatie halen en dan besluiten een Kia te kopen. Zij maken minder gebruik van het vullen van de topics. Voor ieders interesse wat wils. Informatie delen en elkaar helpen daar waar mogelijk is het credo. Vragen? Stel ze gerust! Quote
smetjesmee Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage en de daarbij hangende scriptie. Je vermeldt ons toch in je scriptie h Quote
NielsMonrooij Geplaatst 4 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2011 @SMART, bedankt voor de verwelkoming en de introductie! Quote
NielsMonrooij Geplaatst 4 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2011 Je vermeldt ons toch in je scriptie h Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.