Gerrit Speelman Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 Hallo, Ik zoek voor een Brink Trekhaak type 444170 voor de Kia Sportage de volgende onderdelen 4441/ 5, 6, 7, 8 , 9 . Dit zijn hoekplaten met de vulstukken. Wie kan mij er aan helpen of weet een weg hoe eventueel ergens te bestellen. groeten Gerrit, Quote
Gerrit Speelman Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 Hallo,Ik zoek voor een Brink Trekhaak type 444170 voor de Kia Sportage de volgende onderdelen 4441/ 5, 6, 7, 8 , 9 . Dit zijn hoekplaten met de vulstukken. Wie kan mij er aan helpen of weet een weg hoe eventueel ergens te bestellen. groeten Gerrit, Contact gehad met Brink. Onderdelen zijn duurder dan complete trekhaak. Nieuwe trekhaak kost in germany rond de 155,- euro !! Dus is mijn keuze snel gemaakt. Mochten er nog meer liefhebbers zijn voor een trekhaak uit Germany (Brink). Laat het mij weten en dan kunnen we eens overleggen hoe een of ander te regelen. Prijs is exclucief bekabeling en verzendkosten! Groeten Gerrit, Quote
kiwiholland Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Hallo,Ik zoek voor een Brink Trekhaak type 444170 voor de Kia Sportage de volgende onderdelen 4441/ 5, 6, 7, 8 , 9 . Dit zijn hoekplaten met de vulstukken. Wie kan mij er aan helpen of weet een weg hoe eventueel ergens te bestellen. groeten Gerrit, Contact gehad met Brink. Onderdelen zijn duurder dan complete trekhaak. Nieuwe trekhaak kost in germany rond de 155,- euro !! Dus is mijn keuze snel gemaakt. Mochten er nog meer liefhebbers zijn voor een trekhaak uit Germany (Brink). Laat het mij weten en dan kunnen we eens overleggen hoe een of ander te regelen. Prijs is exclucief bekabeling en verzendkosten! Groeten Gerrit, Zit daar dan ook een NL goedkeuring op ? Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Over die goedkeuring in Nederland zou ik mijzelf niet drukmaken. De eisen in Duitsland liggen vele malen hoger dan bij ons, dus gewoon kopen die handel en monteren. Philip Quote
Gerrit Speelman Posted December 23, 2006 Author Posted December 23, 2006 Over die goedkeuring in Nederland zou ik mijzelf niet drukmaken.De eisen in Duitsland liggen vele malen hoger dan bij ons, dus gewoon kopen die handel en monteren. Philip Tegenwoordig is de Eu keur voldoende. Verder heb ik ook geinformeerd bij de RDW in Veendam. Geen probleem werdt mij verteld. Quote
Gerrit Speelman Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Over die goedkeuring in Nederland zou ik mijzelf niet drukmaken.De eisen in Duitsland liggen vele malen hoger dan bij ons, dus gewoon kopen die handel en monteren. Philip Tegenwoordig is de Eu keur voldoende. Verder heb ik ook geinformeerd bij de RDW in Veendam. Geen probleem werdt mij verteld. Vandaag de trekhaak binnen gekregen uit Duitsland met de pakketdienst. Origineel "Brink" Kompleet met alle bouten en moeren. Voor de geintereseerden http://www.rameder.de/ Hij was zonder electro set. ( had ik nog liggen) Maar ook dit is via hun te verkrijgen. Op de hun Homepage staan ook alle montage en aansluit gegevens. groeten Gerrit, Quote
Recommended Posts