Ysie Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Ik heb op dit forum al een paar keer gelezen over een niveauregeling op de duurste versie, wat bedoelen jullie hiermee, Quote
Sage2011evoque Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Awel ysie op mijn vriendin haar mini zit da ook da wil zeggen als lichten aanschieten regelen zij zich automatisch ze gaan eens naar beneden en naar boven? Kia heeft dit niet heb ik hier al gelezen, enkel als hij geladen word of de achterkant naar beneden gedrukt wordt dat gebeurd de regeling. Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Kia heeft 2 soorten: 1 de handmatige niveauregeling van de koplampen. Bij mij op de cee Quote
Ysie Geplaatst 6 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2011 Bedankt, tegen dat ik mijn wagen heb zal ik alle positieve en negatieve punten van de wagen kennen . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.