josua Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Hallo ik rijd een Sorento 2.5 crdi automaat 2005 36000km. In de lagere versnellingen voel ik dat het overschakelen ruw gaat ( je voelt de overgangen) is dit normaal?Ik heb het er met mijn dealer er over gehad hij zegt het is normaal omdat het 4wd is. Gr. Jos Quote
Rio-man Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Vroeger deden automatische auto's dit nog wel eens. Tegenwoordig niet meer als het goed is. Quote
nonkel_b Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 Ik rij met een Sorento 2006 automaat . Het schakelen gebeurt bijna zonder dat je het voelt. Als je niet boven de 2000 toeren/min gaat dan hoor je het overschakelen bijna niet. Quote
josua Posted December 10, 2006 Author Posted December 10, 2006 Ik heb gehoord dat er in het verleden vaker problemen waren met automaat bakken. Ik zal maar eens met de importeur kontakt zoeken ik heb ja nog 1 jaar garantie. Jos Quote
Guest main Posted December 17, 2006 Posted December 17, 2006 Ik ben in het bezit geweest van een 2.7 automaat, heb er geen problemen mee gehad, maar de automaat is niet meer van deze tijd, dus de automaat werkt zoals Europese auto's 15 jaar geleden schakelden de auto na 1.1/2 jaar ingeruilt, voor een heerlijke Duitse 6 bak automaat Quote
Recommended Posts