badkuipje Geplaatst 9 December, 2006 Geplaatst 9 December, 2006 hi ik heb een vraag. ik heb een kia rio hb 1.3 i , van juni 2001 nu het volgende mijn achterruitverwarming doet niks meer ik heb de stekker los gehaald ( dash los gemaakt) en heb wel stroom op de rode draad maar er brand geen dash lampje en achter heb ik geen spanning er zitten 4 draden op de stekker een rode een blauwe en 2 zwarte wat kan het zijn.... Quote
Rio-man Geplaatst 9 December, 2006 Geplaatst 9 December, 2006 Voor wel spanning, achter niet? Dan moet je het er tussen in gaan zoeken. Onder de bestuurdersstoel liggen een aantal kabeltjes aan een stekkertje die die verschillende kabeltjes verbind. Ook de elektrische ruiten zitten hier op aangesloten en volgensmij ook het lampje in de achterbak. Kijk even of dit allemaal werkt, en het belangrijktse: kijk of dit stekkertje vast zit. Bij mijn weten zijn er weinig andere kabeltjes die naar achteren doorlopen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.