Gast janoeska Geplaatst 11 December, 2006 Geplaatst 11 December, 2006 Hoi beste Kia/Sorento rijders......, ja alweer een mogelijke nieuwe Sorento rijder. Kan iemand ons een beetje op weg helpen? Wij zijn voornemens om een 3.3 v6 die eind Januari 2007 op de markt komt aan te schaffen. Natuurlijk is er tot op dit moment alleen maar het ??n en ander bekent van de 3.5 v6, maar volgens de info die ik heb gekregen van de dealer komt de nieuwe 3.3 v6 er beter uit... We hebben al een aantal keren proef gereden in de 3.5 v6 en nog steeds denk ik na elke keer WAUWWWW. Wie o wie kan mij meer info geven dan bijv. alleen maar de dealer? Ik rijd ook met een caravan van 1350 kg. Oh ja, de 3.3 zou wel iets zuiniger rijden, mmmm Gr. Janoeska Quote
Gast schoenmakertje Geplaatst 11 December, 2006 Geplaatst 11 December, 2006 afwachten maar, ik heb er vandaag een besteld! een zwarte met 2-tone lederen bekleding! Heb alleen proefgereden in de 2.4 diesel, wauw, lekker maar te duur! neem de gok maar, levering verwacht begin feb 2007, kan niet wachten!!!!!!!!!!!!! Frans Quote
Gast Herman Geplaatst 12 December, 2006 Geplaatst 12 December, 2006 Klopt dat de 3.3 qua vermogen er beter uit moet komen dan de 3.5 vooral ook in het gebruik. Die 1350 kilo van die caravan voelt ie echt niet (tijd voor een grotere caravan?) In ieder geval suc6 met afwegen! Quote
Robert Geplaatst 17 Februari, 2007 Geplaatst 17 Februari, 2007 Nou, ik heb 'm al. Sinds 8 februari om precies te zijn. Wat een fantastische auto!! Zeer stil zowel binnenin als buiten, erg krachtig. Reageert prima op gaspedaal. Schakelmomenten bijna niet te voelen. Alom luxe om je heen, kortom een fijne auto!! Enig minpunt, de dealer waar ik hem gekocht heb (Van der Zande in Deventer), is sinds 1 januari 2007 geen KIA-dealer meer. Quote
Gast janoeska Geplaatst 17 Februari, 2007 Geplaatst 17 Februari, 2007 Te gek dat je de auto al hebt, ik zal toch nog even moeten wachten vrees ik maar als ik zo jou reactie lees zal het wachten zeker worden beloond! Nou van mijn kant succes en veel veilige kilometers met de nieuwe Sorento..... Janoeska Quote
BaBaCC Geplaatst 21 Februari, 2007 Geplaatst 21 Februari, 2007 Hoi Robert, Van harte gefeliciteerd met je Sorento en fijn dat je er zo tevreden en ??n en al lof over bent. Vel plezier ermee en vele veilige kilometers. Groeten, Barry Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.