roland1 Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Hallo weet er iemand of het mogelijk is om onder de sportage een tweede uitlaat te monteren. En Zijn er leveranciers van deze uitlaten. Groeten Roland Quote
Kia Fan Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Dit kan in principe via elke kia dealer gebeuren maar kia weesepoel die regelt dit allemaal. www.kia-stedum.nl Volgens mij kost het ? 935,-- inclusief montage e.d. http://www.kia-weesepoel.nl/Occasions/kiasportageadventure8.JPG Quote
Rio-man Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Je kan ook naar EPS uitlaten gaan, die 'm meteen naar jouw smaak aanpassen. Quote
Voss Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Als ik jouw was zou ik lekker naar eps gaan. Ik ben namelijk niet tevreden over de uitlaat die onze kia dealer geplaatst heeft(deze zal waarschijlijk ook van kia weesepoel vandaan komen). De reden hiervan is:het linker gedeelte is namelijk gewoon een sierstuk wat er op gelast is,wat dus inhoud dat er geen uitlaat gas uit de linker pijp komt.(wat er echt stom uitziet). Het linker sierstuk is dus nog brand schoon en de rechter is zwart van het inbranden. Er is wel een oplossing voor zeiden ze bij de dealer,we slaan er een gat in !!!!!(heb dit dus niet gedaan). Dit geluid is dus volgens mij net het geluid als of je uitlaat lek is. Quote
Gerrit Speelman Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Hallo weet er iemand of het mogelijk is om onder de sportage een tweede uitlaat te monteren. En Zijn er leveranciers van deze uitlaten. Groeten Roland Hallo, Kijk eens op http://www.kia-tuning.de/sportage/sportschlldaempfer_sportage.htm pijpje voor 799,-- gg Quote
Kia Fan Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Oke bovenstaand gelezen te hebben zou ik dat dus ook niet doen! (bij weesepoel) Heb het nooit laten uitvoeren dus wist niet dat deze pijp ook niet werkend is. Dacht dat ze een pijp van de 2.7 eronders plaatste op een of andere manier. Quote
roland1 Posted December 13, 2006 Author Posted December 13, 2006 tanks, voor de adviezen. wel erg duur zeg, denk dat ik maar een 2.7 ga kopen Ga nog even rondneuzen. Groeten Roland Quote
Voss Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Oke bovenstaand gelezen te hebben zou ik dat dus ook niet doen! (bij weesepoel)Heb het nooit laten uitvoeren dus wist niet dat deze pijp ook niet werkend is. Dacht dat ze een pijp van de 2.7 eronders plaatste op een of andere manier. Dit was mij dus ook verteld dat de uitlaat van de 2,7 eronder zou zou gaan. Later kreeg ik een telefoontje dat dit niet zou passen i.v.m. de tank die in de weg zou zitten. Ze hadden wel een bedrijf gevonden die op maat maakte dus ik ging ervan uit dat het wel goed zou komen. Maar helaas bij het afhalen van de auto was dit dus niet het geval. En toen kregen we het welles nietes spelletje van we hebben het gezegt. Ik heb me er toen maar bij neergelegd. Quote
roland1 Posted December 14, 2006 Author Posted December 14, 2006 Ja ik ken dat, tegenwoordig moet je alles vast laten leggen. we hebben al heel wat nieuwe auto,s gekocht. het is elke keer het zelfde liedje, ze beloven van alles maar als je eenmaal je handtekening hebt gezet, zijn ze alles weer vergeten of zeggen ze gewoon glashard dat ze het niet gezegd hebben. Is trouwens niet alleen bij de kia dealer, of auto,s van 30.000 pleuro, heb ze al veel duurder gekocht. Advies: vertrouw niemand, en als het te mooi is om waar te zijn dan is het ook zo !!!!!! Groeten Roland Quote
Hendrik Jan Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 hallo allen die geintereseert zijn. als ik goed ben geinformeert ben is het niet goed dat je een extra uitlaatpijpje laat aanbrengen,en waarom zeg ik dit.? de auto is gemaakt en getest voor hij in produktie gaat dit hout in dat het naar mijn gegevens het 2e uitlaatpijpje er niet voor niets zit. door het motorvermogen van de v6 bijvoorbeeld die neemt meer lucht dan een 4 cilinder en dat moet erook weer uit. als men dit niet doet krijg je heel andere verhoudingen, en verlies van vermogen. ik ben zelf 25 jaar chaufeur geweest en heb een aantal jaren een volvo F 16 gereden, toen bij deze auto op een gegeven moment de uitlaat stuk ging zetten ze er een uitlaat van een F 12 op, ik heb dit dan ook meteen gemerkt, het vermogen was minder en het brandstof gebruik was hoger. toen ik dit zij was de opmerking jij bent gek, toen heb ik gezegd waarom er dan een grotere uitlaat er op gezet is,dan hadden ze de van d F 16 niet hoeven te ontwikelen, toen werden de schouders opgehaald en was het stil. dus of het goed is betwijfel ik dan ook ten zeerste. groeten van hendrik jan. Quote
Recommended Posts