cobus Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Kan je alleen in het engels opdracht geven om uit je adresboek iemand te laten bellen ? Iemand enig idee of dat ook in het nederlands kan Quote
Thierry Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Hallo Cobus, Als je op de tune knop van de radio-cd drukt (ronde knop rechts op de radio)kom je in het hoofdmenu. Als je dan aan de tune knop draait selecteer je door een druk op de knop het phone menu. Dan selecteer je de BT setup en kom je in een menu waar je twee keuze's hebt BT volume en BT language. In BT language selecteer je Dutch en je spraakcommando's kunnen nu in het nederlands gegeven worden. Je moet overigens wel je telefoon opnieuw koppelen nadat je de taal hebt veranderd. Ik hoop dat het zo duidelijk is? (pagina 4-145 van het instructieboek.) Quote
cobus Posted February 28, 2011 Author Posted February 28, 2011 Hallo Cobus, Als je op de tune knop van de radio-cd drukt (ronde knop rechts op de radio)kom je in het hoofdmenu. Als je dan aan de tune knop draait selecteer je door een druk op de knop het phone menu. Dan selecteer je de BT setup en kom je in een menu waar je twee keuze's hebt BT volume en BT language. In BT language selecteer je Dutch en je spraakcommando's kunnen nu in het nederlands gegeven worden. Je moet overigens wel je telefoon opnieuw koppelen nadat je de taal hebt veranderd. Ik hoop dat het zo duidelijk is? (pagina 4-145 van het instructieboek.) Thank you Gr Cobus Quote
Thierry Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Thank you Gr Cobus Cobus, Ik ben 1 ding vergeten en dat is dat je in het begin als eerste op de knop set up(clock) moet drukken en dan vanuit het hoofdmenu met de draaikop verder kunt werken. succes! groet, Thierry Quote
cobus Posted March 3, 2011 Author Posted March 3, 2011 Cobus, Ik ben 1 ding vergeten en dat is dat je in het begin als eerste op de knop set up(clock) moet drukken en dan vanuit het hoofdmenu met de draaikop verder kunt werken. succes! groet, Thierry Thierry Ja klopt, maar het is gelukt en werkt prima dank je Gr Cobus Quote
Recommended Posts