hvanschie Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Sinds vandaag 1 maart 2011 werken mijn achterluidsprekers (weer) niet. Dit is mijn tweede radio al. Bij de eerste radio had ik hetzelfde probleem. Deze tweede heeft het ong. 4 maanden prima gedaan en plots heb ik weer dezelfede fout: de achterluidsprekers werken wel op AM, CD, I-Pod etc., maar niet op FM. De dealer gaat het weer uitzoeken met KIA Nederland. De Engelse hendel is nog steeds niet gearriveerd. Quote
tonisaez Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) Ik heb/had hetzelfde, ik heb het nog niet gemeld, maar het is echt raar, de achterste luidsprekers werken echter wel op bepaalde FM zenders en op andere niet. Echt heel raar. probeer dat maar eens, zet het FADER maar aleen achter en zoek andere zenders op. mischien doen ze het wel bij sommige.... Ik hoor het wel van je hoe het gegaan is..... Edited March 1, 2011 by tonisaez Quote
Recommended Posts