reint Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Hallo mede forum leden en lezers, Ik ben vanaf begin januari 2011 de gelukkige bezitter van een witte Sportage 1.6 GDI. Sinds ik deze vorig jaar oktober besteld heb heb ik al veel gelezen en plezier beleefd op dit forum. Omdat ik nu ook wat wil posten over verbruik en ervaringen maak ik mijzelf hier even bekend. Ik heb de wagen voornamelijk voor woon-werk verkeer, een ritje van 40km heen en 40km terug. Mijn vorige wagen was een Citroen Berlingo Multispace van inmiddels 9 jaar oud. Omdat ik nu dagelijks deze rit maak wilde ik een fijne reiswagen met veel comfort, een goede en hoge zit, wat meer luxe dan de vorige en liefst ook nog een beetje economisch verbruik. Dit alles heb ik gevonden in de Sportage die er ook nog erg goed uit ziet. Ik heb de duurste 1.6 uitvoering gekozen en ook nog het panoramadak en navigatie erbij. Oh ja, ik heb géén ISG op mijn 1.6 GDI en mis dit niet. Groeten, Ton Quote
chrichri Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Hallo mede forum leden en lezers, Ik ben vanaf begin januari 2011 de gelukkige bezitter van een witte Sportage 1.6 GDI. Sinds ik deze vorig jaar oktober besteld heb heb ik al veel gelezen en plezier beleefd op dit forum. Omdat ik nu ook wat wil posten over verbruik en ervaringen maak ik mijzelf hier even bekend. Ik heb de wagen voornamelijk voor woon-werk verkeer, een ritje van 40km heen en 40km terug. Mijn vorige wagen was een Citroen Berlingo Multispace van inmiddels 9 jaar oud. Omdat ik nu dagelijks deze rit maak wilde ik een fijne reiswagen met veel comfort, een goede en hoge zit, wat meer luxe dan de vorige en liefst ook nog een beetje economisch verbruik. Dit alles heb ik gevonden in de Sportage die er ook nog erg goed uit ziet. Ik heb de duurste 1.6 uitvoering gekozen en ook nog het panoramadak en navigatie erbij. Oh ja, ik heb géén ISG op mijn 1.6 GDI en mis dit niet. Groeten, Ton Jaloers .Maar twee maanden moeten wachten . Quote
Questor Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Hallo mede forum leden en lezers, Ik ben vanaf begin januari 2011 de gelukkige bezitter van een witte Sportage 1.6 GDI. Sinds ik deze vorig jaar oktober besteld heb heb ik al veel gelezen en plezier beleefd op dit forum. Omdat ik nu ook wat wil posten over verbruik en ervaringen maak ik mijzelf hier even bekend. Ik heb de wagen voornamelijk voor woon-werk verkeer, een ritje van 40km heen en 40km terug. Mijn vorige wagen was een Citroen Berlingo Multispace van inmiddels 9 jaar oud. Omdat ik nu dagelijks deze rit maak wilde ik een fijne reiswagen met veel comfort, een goede en hoge zit, wat meer luxe dan de vorige en liefst ook nog een beetje economisch verbruik. Dit alles heb ik gevonden in de Sportage die er ook nog erg goed uit ziet. Ik heb de duurste 1.6 uitvoering gekozen en ook nog het panoramadak en navigatie erbij. Oh ja, ik heb géén ISG op mijn 1.6 GDI en mis dit niet. Groeten, Ton Ton, Welkom op dit forum. Ik rij nu met een Berlingo en ik heb min of meer op basis van dezelfde overwegingen een Sportage met alle toeters en bellen besteld behalve het panoramisch dak maar wel met ISG. Quote
truckertje Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Welkom op het forum en alvast veel plezier met je nieuwe sportage Quote
Recommended Posts