Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik een probleem met mij Rio en hij staat al een paar weken bij een garage die wel onderhoud doet, maar die komen er vooralsnog niet uit.

Het probleem is dat hij bij een koude start direct aan slaat maar dan óf niet blijft lopen en alleen blijft lopen als ik met het gas "speel" of hij loopt alleen stationair en als ik het gas aanraak lijkt het of hij verzuipt.

Na een paar minuten rijdt hij in beide gevallen wel, hoewel dat voldens de garage niet helemaal goed loopt.

Inmiddels zijn alle filters vervangen, sensorenpluggen gereinigd, boegies en bougiekabels vervangen, injectoren gereinigd etc. Bijkomend probleem is dat de computer geen storing aangeeft (deze kan men wel uitlezen)

Ik hoop dat iemand dit iets zegt en dat u ons een tip wilt geven waar te zoeken, want op het mooie Curacao zijn niet veel opties! Het zou toch zonde zijn om mijn fijne Rio naar de sloop te moeten brengen omdat men niet verder komt.