kiaglower Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 hoi , ik rijd al een poosje met een kia picanto en vond het originele maar niets dus heb ik 1 en ander verandert. Kuipzetels van performance. Sportstuur. Alu Velgen Undercar neon Basskist met versterker in car neon Sideskirts Uitlaat (mitsubishi Evolution 9)(Jap uitlaat) Grill veranderd coming soon : Lambo Doors Voorbumper Achterbumper Spoiler enkele foto's Groetjes, Kia glower Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Dat ziet er allemaal heftig uit Kia glower. Erg leuk om te zien hoe een wagen lekker naar eigen smaak wordt aangepast. Welkom hier op het forum. Quote
scorpioshuma Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Zou het graag iets beter zien. Heb je ook grotere en daglichtfoto's ? Uitlaat lijkt erg op de BLAST uitlaat die ik had onder de Shuma. Quote
Smart Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Welkom Kia Glower Ziet er erg goed uit! Quote
Micle Geplaatst 5 April, 2011 Geplaatst 5 April, 2011 Dat ziet er wel cool uit, maar lijkt mij niet echt handig met de openen en sluiten van de deur. Vooral in een garage ivm de hoogte. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.