Guest FOGGYDUC2 Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Hallo ik ben in het bezit van een kia elan 1,8. Deze heb ik aangekocht in Duitsland ongeveer 1 jaar terug. De wagen was volledig getuned(motormanagement,turbo,sportvering,uitlaat,velgen,...) Maar om in Belgie door de keuring te geraken moet de wagen in originele toestand verkeren.Na veel inspanningen heb ik de wagen nu bijna terug origineel gekregen,alleen de voorste remmen nog.Ik bezit de 2 remschijven en 1 originele remklauw.ben dus nog op zoek naar 1 remklauw en de 2 bevestigingsbeugels met bouten.Zijn deze misschien hetzelfde als een ander kia model? Wie kan mij helpen? thanks!Johan Quote
Tazteam Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Hallo Johan, Ik heb even voor je gezocht en gekeken op het Duitse Kia forum en daar werden diverse tips gegeven. Kijk zelf even. Groeten Philip http://www.kia-board.de/forum/thread.php?threadid=7064 Quote
Recommended Posts